نمایندگی سینور

گروه صنعتی سینور پویا

گروه صنعتی سینور پویا یکی از کارخانه های تولید لوازم خانگی در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز است

شرکت سینور پویا تولیدکننده لوازم خانگی است و خدمات پس از فروش را نیز بر عهده دارد.

محصولات این شرکت یخچال و فریزر، آبگرمکن و کولر آبی می باشد

بیش از چهل سال تجربه بنیانگذاران این شرکت تولیدی، دلیل کیفیت خوب لوازم خانگی سینور می باشد

خدمات پس از فروش و گارانتی در سینور

محصولات لوازم خانگی سینور دارای نشان استاندارد و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است

سازمان خدمات پس از فروش با کادرمجرب وسرویسکاران متخصص وبا تجربه در سراسر کشور بی وقفه با ارائه سرویس نصب وگارانتی و خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی این شرکت همراه و پشتیبان شما خریداران ومصرف کنندگان میباشد

هدف ایجاد حد اکثر سطح اطمینان ورضایتمندی درذهن مشتریان است.

خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم خانگی سینور

مدیر خدمات پس از فروش سینور

در این مقاله دیدگاه آقای مهندس میثم ستوده، مدیر خدمات طلایی پویا (گروه صنعتی سینور) را خواهید خواند

ایشان دیدگاه خود را با عنوان ” اهمیت شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش برای سازمان های خدمات ” با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

انتخاب نمایندگان خدمات پس از فروش


در گیر و دار دنیای این روزها بهتر است که سعی کنیم در انتخاب نمایندگان خدمات پس از فروش کمی متفاوت باشیم و برای پیشبرد اهداف دقت نظر بیشتری داشته باشیم .

صد البته تا جایی امکان پذیر خواهد بود که شرکت با هزینه های پیشرو مشکلی نداشته باشد. هر چند که می توانید خدمات معمول را هم کمی با شیوه شخصی خودتان ارائه بدهید تا رازآلوده تر به نظر بیاید.

در ادامه در مورد اهمیت شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش برای سازمان ها و بررسی رفع نیازهای نمایندگان خدمات برایتان توضیح خواهم داد.

انتظارات نمایندگان خدمات پس از فروش


بیاییم موضوع را اینگونه مطرح و بررسی کنیم ، همانطور که یک سازمان خدمات برای رفع نیازهای خود انتظاراتی از نمایندگان خدمات پس از فروش دارد در مقابل هم باید نیازها و خواسته های به حق نمایندگان خدمات را در اولویت کار قرار دهد.


بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد ، که نمایندگان خدمات پس از فروش به صورت طیف وسیعی بدنبال ارتقاء سطح دانش فنی و کیفیت ارائه خدمات هستند و این روند در سالهای آتی با سرعت بیشتری توسعه می یابد.

کیفیت خدمات با شبکه نمایندگان حرفه ای و دلسوز

مدیران خدمات پس از فروش در کلیه بخش ها به تدریج پی می برند که تنها کیفیت سازمان خدمات نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود

بلکه اقتدار و موفقیت یک سازمان خدمات بر گرفته از نمایندگان خدماتی است که دارای دانش فنی بالا و بروز باشند

همچنین دارای سیستم خدمات مجهز از نظر کمی و کیفی طبق استانداردهای روز می باشند و بصورت کاملاً استراتژی ، پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد

رفع نیازها و خواسته های به حق نمایندگان خدمات


تحقیقات فراوانی صورت گرفته و هر سازمان خدمات به نتایج مختلفی دست یافته است.


تاثیر بازدید از دفاتر نمایندگان خدمات پس از فروش


یکی از مواردی که موجب دلگرمیِ نمایندگان و انجام امور محوله با کیفیت بالا در رسیدن به اهداف سازمان خدمات خواهد بود ، بازدیدهای دوره ای از دفاتر نمایندگان خدمات پس از فروش و بررسی روند کار و کیفیت ارائه خدمات می باشد.

هر سازمان خدمات با توجه به پارامترهای درون سازمانی که تدوین نموده است ، برای پایش نمایندگان خدمات پس از فروش طی بازدیدهای دوره ای اقدام می نماید.

تامین قطعات و تسهیل در سفارش گذاری نمایندگان خدمات پس از فروش


نمایندگان خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات با کیفیت و بصورت آنی نیاز مبرم به تامین قطعات یدکی خواهند داشت ، از این رو می بایست امر قطعه رسانی به سرعت و با دقت نظر بالایی انجام شود.

برخی از سازمان های خدمات با ایجاد انبار قطعات یدکی در دفاتر نمایندگان خدمات پس از فروش می توانند در ارائه خدمات با کیفیت این نیاز مهم برای نمایندگان خدمات را برطرف نمایند.

سفارش قطعات یدکی


یکی از مشکلات عدیده ای که نمایندگان خدمات پس از فروش با سازمان های خدمات داشته اند ، نبود بستر مناسب برای سفارش گذاری قطعات است.

سازمان های خدمات می بایست بستری آسان و قابل دسترس برای نمایندگان خدمات پس از فروش فراهم سازند تا ایشان بتوانند با سرعت عمل بیشتری سفارشات خود را اعلام نمایند و دغدغه ای برای تسریع در انجام سرویس ها نداشته باشند.

فاکتور نمایندگان خدمات پس از فروش

شفاف سازی عملکرد مالی و اهمیت ارسال فاکتور به موقع نمایندگان خدمات به همراه قطعات مستعمل (داغی) برای سازمان خدمات حائز اهمیت ویژه ای است.


ارائه صورت عملکرد مالی نمایندگان خدمات پس از فروش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

با توجه به تحقیقات و نظرسنجی های صورت گرفته از نمایندگان خدمات پس از فروش مشخص شد اکثر سازمان های خدمات پس از فروش این موضوع را جدی نگرفته اند

همچنان اعتقاد دارند که نمایندگان خدمات پس از فروش باید ارائه خدمات پس از فروش را به نحو احسن و با کیفیت بالا انجام دهند و هرگز ملزم به ارائه صورت عملکرد مالی به نمایندگان خدمات نخواهند بود.

عملکرد مالی نمایندگان خدمات پس از فروش


نمایندگان خدمات پس از فروش به واقع بدنبال شفاف سازی صورت عملکرد مالی نمایندگی شان هستند.

یک سازمان خدمات باید در فواصل زمانی مشخص (فصلی یا چهار ماهه) صورت عملکرد مالی نمایندگان خدمات را در اختیارشان قرار دهد

بدیهی است برخی سازمان های خدمات می توانند از طریق پرتال وب صورت عملکرد مالی نمایندگان خدمات را بصورت آنلاین در اختیار ایشان قرار دهند که این امر اتفاق بزرگی را رقم خواهد زد.

حس اعتماد سازی از سازمان خدمات در نمایندگان خدمات ایجاد خواهد شد.


بعضی از سازمان های خدمات مجهز به امور خدمات تحت پرتال وب می باشند.

از آنجایی که رسیدگی به صورت مالی نمایندگان خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایندگان خدمات باید سرویس ها را در اسرع وقت انجام دهند و فاکتورهای صادره را در بستر وب ثبت نمایند.

بدیهی است با توجه به روال کار سازمان های خدمات ، نمایندگان خدمات پس از فروش اقدام به ارسال فاکتور و قطعات مستعمل (داغی) به سازمان خدمات مشتریان می نمایند.


سازمان خدمات مشتریان می بایست پس از بررسی های لازم بصورت شفاف در صورت عملکرد مالی نمایندگان خدمات منظور نماید.

اهمیت پخش کار اصولی و عادلانه از سوی سازمان خدمات برای نمایندگان خدمات


برای رسیدن به نمایندگان خدمات وفادار و دلسوز ، سازمان های خدمات پس از فروش باید ترتیبی اتخاذ نمایند که بستر اعتماد سازی در نمایندگان خدمات و گارانتی نسبت به سازمان خدمات فراهم گردد.


پخش کارها از سوی سازمان خدمات بصورت اصولی و سیستماتیک و عادلانه باید صورت پذیرد.

توجه داشته باشیم

برخی از سازمان های خدمات با توجه به پایش نمایندگان خدمات پس از فروش بر اساس پارامترهای تدوین شده درون سازمانی اقدام به رتبه بندی (گرید بندی) نمایندگان خدمات می نمایند این امر موجب اجرای اصولی و عادلانه پخش کار خواهد شد.

اهمیت سیستم رضایتمندی مشتریان توسط نمایندگان خدمات


تحقیقات نشان داده که یکی از موارد پر کاربرد برای رسیدن به یک نمایندگی خدمات موفق، به روز نگه داشتن سیستم رضایتمندی مشتریان است.

نمایندگی خدمات پس از فروش با داشتن راهکارهای مختلف می تواند اقدام به سنجش رضایت مشتریان (هپی کال) نمایند.

این امر موجب می شود برای مجموعه نمایندگی ، مشتریان وفادار جذب نمایند. مشتریان بدنبال پشتیبانی محسوس هستند.

ایجاد حس انگیزشی و رقابت سالم در نمایندگان خدمات


با توجه به تحولات صورت گرفته در نمایندگان خدمات پس از فروش، ایجاد حس انگیزشی و رقابت سالم بین نمایندگان خدمات می تواند موجب پیشبرد اهداف سازمان خدمات شود.


سازمان خدمات مشتریان با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد می تواند با برگزاری همایش های آموزشی، انگیزشی و تشویقی ،بازدیدهای تشویقی ،انتخاب نمایندگان برتر ماه و سال و … انگیزه و امید و رقابت سالم را در نمایندگان خدمات پس از فروش ایجاد نماید.

پایان

در پایان اینجانب میثم ستوده مدیریت سازمان خدمات طلایی پویا (گروه صنعتی سینور) اعتقاد راسخ دارم :

هرگز سازمان خدماتی و یا مدیریت سازمان خدماتی موفق نخواهد شد مگر با داشتن نمایندگان خدمات پس از فروش با دانش فنی بالا ، متعهد ، بروز ، با اخلاق این امر محقق می گردد.


آرزوی موفقیت روز افزون برای همه فعالان حوزه ی خدمات پس از فروش علی الخصوص نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور عزیزمان ایران دارم.

  • Share:

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز جهت استفاده: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Send a Message