گارانتی اصلی لوازم خانگی
با/بدون گارانتی؟

از خیلی سال ها پیش مشتری ها یاد گرفته اند که پرداخت مبالغ اضافی بابت گارانتی محصولات یک اشتباه وحشتناک است.

این به معنای خرید بیشتر محصولات بدون گارانتی است.

فارغ از مساله قاچاق که تاثیر بسیار زیادی در بازار لوازم خانگی گذاشته است، موضوع تمایل مصرف کننده به خرید لوازم خانگی بدون گارانتی جای تامل بسیار دارد.

بازار لوازم خانگی بدون گارانتی داغ است.

آیا واقعا بازار لوازم خانگی بدون گارانتی داغ تر از لوازم خانگی رسمی و اصلی دارای گارانتی است؟!

پاسخ این سوال هرچه که باشد ، موضوع کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر از پارامترهای تاثیرگذار خواهد بود.

در مواجه با چنین سوالاتی باید پرسید منظور شما کدام گارانتی است؟!

چه شرکتی و با چه سابقه ای محصول مورد نظر را ضمانت کرده است؟

قطعا حس خوب استفاده از خدمات و گارانتی معتبر برای مشتری ها فراموش ناشدنی است، در همین شرایط نیز شرکت هایی هستند که خدماتی فراتر از حد انتظار مشتری به ایشان ارائه می دهند، خدمات پس از فروش خوب حس اطمینان نسبت به کالای تولیدی/ وارداتی ایجاد خواهد کرد.

لوازم خانگی ته لنجی

چه شرکت هایی خدمات پس از فروش استاندارد ارائه می دهند؟

عمر صنعت لوازم خانگی در ایران به 100 سال نمی رسد، متاسفانه این روزها نامی از بعضی پرچم دارهای سابق بازار لوازم خانگی ایران نمانده است، یا بهتر بگویم فقط خاطره ای از آن ها مانده است و فعالیت تولیدی و اقتصادی شان متوقف شده است.

این درست است که تولید کالای با کیفیت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، و مشتریان طرفدار لوازم خانگی با کیفیت عالی هستند،چرا که معتقدند خرید کالاهای بادوام برای شان صرفه اقتصادی دارد.


ولی اگر همین محصولات با کیفیت عالی , از خدمات پس از فروش خود به نحو استاندارد پشتیبانی نکنند، مشتریان چه واکنشی نشان خواهند داد؟!
اگر با دقت نگاه کنیم ، رفتار مصرف کننده ایرانی با توجه به استراتژی های تولید کننده و خدمات دهنده ایرانی  قابل پیش بینی خواهد بود.

برندهای لوازم خانگی که از چندین سال پیش هنوز پابرجا هستند و حضورشان در بازار فعال است دقیقا همان هایی هستند که خدمات پس از فروش را به نحو شایسته ارائه داده اند.

گارانتی اصلی لوازم خانگی

چرا لوازم خانگی بدون گارانتی؟


وقتی تجربه های خوشایندی از خدمات پس از فروش و گارانتی وجود نداشته باشد،مشتری ها ترجیح می دهند برای گارانتی هزینه اضافی پرداخت نکنند.

البته که حساب شرکت ها و برندهای معتبر لوازم خانگی جداست.

مشتری ها برندهای معتبر را خواهند خرید چون به پشتیبانی آن ها امیدوارند، خدمات تامین قطعات یدکی لوازم خانگی، خدمات گارانتی و تعمیر و لوازم خانگی، خدمات آموزش نحوه استفاده و حتی خدمات اطلاع رسانی مدل های جدید لوازم خانگی همه از خدمات مورد انتظار مشتریان به عنوان خدمات پس از فروش لوازم خانگی است.

مشتریان کالای بدون گارانتی خریداری می کنند چون اعتقاد دارند گارانتی در ایران هیچ کاربردی ندارد، مشتریان دوست ندارند بابت دریافت خدمات و گارانتی که حق مشتری است، مبلغ اضافی پرداخت کنند.

انتظار مشتریان از خدمات پس از فروش


مشتریان تمایل دارند پرسنل خدمات پس از فروش شرکت ها حتی از فروشنده های فروشگاه لوازم خانگی که از آن خرید کرده اند، خوش برخوردتر و شاداب تر باشند.
مشتریان برای خدمات پس از فروش استاندارد ارزش قائل هستند و هرگز حاضر به از دست دادن خدمات و گارانتی محصولات لوازم خانگی خود نخواهند بود.
چنانچه تجربه ایشان خاطرات به یادماندنی و شادی از خدمات و گارانتی لوازم خانگی در ایران را برایشان تداعی کند.


دسترسی سریع و راحت مشتریان شما به مراکز خدمات پس از فروش کالاهای شرکت تان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی سرویس درگاه جامع خدمات و گارانتی لوازم خانگی است و سعی دارد دسترسی راحت و سریع را برای مشتریان شما فراهم کند.

از طریق ثبت نام برندهای تجاری خود در درگاه آنلاین خدمات لوازم خانگی وی سرویس، مرکز خدمات شما هم می تواند در دسترس مشتریان تان باشد.

ثبت برند در وی سرویس

همین حالا شروع کنید(لینک ثبت نام)

  • Share:

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز جهت استفاده: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Send a Message