سوالات متداول

احتمال دارد از پیش چنین فهرستی را در بایگانی شرکت تان داشته باشید

برای تدوین فهرست سوالات متداول می توانید به صورت کاملا خلاقه اقدام کنید یا در مقاله زیر روش ها و مثال هایی برای نوشتن یک فهرست سوالات متداول خدمات را مطالعه کنید

روش هایی برای نوشتن یک فهرست سوالات متدوال خدمات

فهرست سوالات متداول خدمات چیست؟

همان طور که یک وب سایت برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران اش نیاز به صفحه سوالات متداول دارد،
بخش خدمات مشتریان شرکت های لوازم خانگی نیز جهت ارائه خدمات با کیفیت تر به مصرف کننده نیاز به تدوین یک پرونده سوالات متداول خدمات دارند.

شرکت های لوازم خانگی در این پرونده باید به سوالات رایج که برای مشتریان شان مهم هستند پاسخ مناسب بدهند.

پاسخ این سوالات راهنمای بسیار خوبی برای مشتریان و همچنین کارمندان بخش مرکز تماس شرکت ها خواهد بود.



فهرست سوالات متداول خدمات را چگونه بنویسم؟

در اینجا برخی از مهم ترین سوالات متداول خدمات مشتریان در صنعت لوازم خانگی را در 3 دسته بندی ذکر کرده ایم

همچنین می توانید بر اساس دسته بندی گروه های مختلف لوازم خانگی قابل ارائه در سبد محصولات خود، این سوالات را نیز دسته بندی مجدد نمایید

به طور مثال سوالات متداول خدمات یخچال و فریزر را از سوالات متداول خدمات ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی جداکنید.

سوالات متداول خدمات مشتریان

  • نمایندگی یا فروشگاه معتبر شرکت جهت خرید محصولات لوازم خانگی کجاست؟
  • محصولات شرکت ساخت کدام کشور هستند؟
  • راهنمای خرید، اطلاعات فنی مربوط به محصولات لوازم خانگی را از کجا پیدا کنم؟
  • نشانی و تلفن تماس دفتر مرکزی خدمات لوازم خانگی چیست؟
سایر سوالات این بخش
  • آیا حمل لوازم خانگی خریداری شده به عهده شرکت است؟ آیا حمل رایگان است؟
  • مالیات ها ، عوارض و …  که باید بابت خرید لوازم خانگی بپردازم چیست؟
  • چه مدت زمان پس از خرید، سفارش لوازم خانگی خود را دریافت می کنم؟
  • اگر هرگز سفارش خود را دریافت نکردم ، چه کار می کنم؟
  • اگر لوازم خانگی خریداری شده به صورت شکسته یا معیوب برایم ارسال شد، چه کنم؟
  • این محصول لوازم خانگی چگونه ساخته می شود؟ قطعات و مواد اولیه از کجا آمده اند؟
  • چگونه اطمینان حاصل کنم که لوازم خانگی مناسب را در حجم و اندازه مطابق با کاربردم را سفارش داده ام؟

سوالات متداول خدمات پس ازفروش

  • درچه شرایطی می توانم دستگاه لوازم خانگی معیوب خود را با یک دستگاه نو نعویض کنم؟
  • مدت گارانتی لوازم خانگی خریداری شده چقدر است؟
  • جهت برخورداری از گارانتی آیا باید دستگاه لوازم خانگی توسط نماینده مجاز شرکت نصب و راه اندازی شود؟
  • برای باز کردن کارتن دستگاه باید منتظر سرویسکار یا نماینده خدمات شرکت باشم؟
  • برای استفاده از گارانتی لوازم خانگی در هنگام تعمیرات باید چه کار کنم؟
سایر سوالات این بخش
  • چنانچه گارانتی لوازم خانگی به اتمام رسیده باشد، آیا همچنان روی کمک شما می توانم حساب باز کنم؟
  • چه مواردی شامل گارانتی شرکت لوازم خانگی نمی باشد؟
  • لوازم مصرفی و لوازم جانبی مربوط به لوازم خانگی خریداری شده را از کجا تهیه کنم؟
  • فهرست متعلقات و لوازم همراه دستگاه لوازم خانگی خریداری شده چیست؟
  • چنانچه نیاز اضطراری و اورژانسی جهت مراجعه سرویسکار داشتم، چه باید بکنم؟

سوالات متداول خدمات تعمیرات

  • آبریز یخچال ام کار نمی کند؟
  • یخ ساز یخچال یخ تولید نمی کند؟
  • یخچال سرمادهی ندارد و یخچال خنک نمی شود؟
  • صدای کارکردن یخچال زیاد است؟
  • مواد غذایی در یخچال خراب می شود؟
  • مواد غذایی در یخچال، یخ زده است ؟

وی سرویس چگونه کار می کند؟

وی سرویس درگاه جامع خدمات و تعمیرات لوازم خانگی است و شما به راحتی می توانید سوالات متداول محصولات خود را به همراه پاسخ آن ها برای ما ارسال کنید، تا در دسترس مخاطبین سایت وی سرویس و مصرف کنندگان لوازم خانگی در سراسر ایران قرار بگیرد.

جهت ثبت درخواست نشر سوالات متداول محصولات لوازم خانگی برند شرکت خود، اینجا را کلیک کنید

چنانچه تمایل دارید اطلاعات شرکت شما در درگاه جامع خدمات پس از فروش لوازم خانگی وی سرویس ثبت شود, و بهتر در دسترس مشتریان تان باشید، از اینجا ثبت نام کنید

لطفا نظر خود در خصوص این مقاله را در پایان همین پست و در بخش دیدگاه ها ثبت نمایید.

برای مطالعه مقاله” فهرست سوالات متداول خدمات چیست؟ ” کلیک کنید

  • Share:
  1. بازتاب :سوالات متداول خدمات مشتریان چیست؟ > ویسرویس مگ > وی سرویس
  2. بازتاب :وفاداری مشتری چیست؟ > خدمات مشتریان > وی سرویس #درمسیرخدمات

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز جهت استفاده: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Send a Message