مرکز تماس لوازم خانگی

واژه خدمات مشتریان برای همه ما یادآور صدای خشک و بی روح منشی در تلفن سانترال  یا شبکه ویپ شرکت ها است.
” شما با مرکز خدمات شرکت لوازم خانگی … تماس گرفته اید:
جهت ارتباط با کارشناسان عدد 1
جهت تعمیر عدد 2
جهت نصب و راه اندازی عدد 3 را شماره گیری بفرمایید ”
این فرآیند ادامه دارد و به همین ترتیب  شرکت های لوازم خانگی مشتریان خود را خسته می کنند.

صدای بی روح اپراتور اتوماتیک برای مشتری خوشایند نیست

خدمات مشتری به معنای یک ربات مودب نیست:

بلکه به معنای فرآیندی مفید و کارآمد باید باشد
خدمات مشتری به معنای فراتر از انتظار مشتری بودن است
در مورد این است که احساس خاص بودن به افراد بدهید
گرمی واقعی ارائه دهید

تجربه هایی در فروش لوازم خانگی وجود دارد:

بعضی از مشتریان قصد داشته اند فقط تحقیق کنند ولی به خاطر اینکه شما را دوست دارند،در نهایت خرید کرده اند.
 برخی دیگر برنامه ریزی کرده اند که فقط یک قلم خریداری کنند، ولی در نهایت با سه دستگاه لوازم خانگی فروشگاه را ترک می کنند، زیرا به آنها احساس خوبی داده اید.
بعضی دیگر شاید نخواهند الان خرید کنند ولی اگر شما را دوست داشته باشند، احتمال دارد وقتی دوباره تصمیم به خرید گرفتند، بعدا شما را به خاطر بیاورند و حتما از شما خرید خواهند کرد.
خدمات مشتریان یعنی فعالیت در خط مقدم،اگر شرکت شما روی خط مقدم کار کند، اجازه نخواهد داد یکنواختی در شرکت وجود داشته باشد و مشتریان از شما و کارمندان شما انرژی های خوب و حس های خوب دریافت خواهند کرد.

خدمات مشتریان را در همه جای شرکت خود رواج دهید،کارمندان فروش،امور مالی ،کادر اداری و … همه کارمندان خدمت به مشتری هستند

بنابراین اگر تعجب می کنید که چرا فروش بیشتری ندارید؟!
چرا مشتری های بیشتری ندارید؟
و شرکت شما پتانسیل فروش و مشتریان خیلی بیشتر از این را می تواند داشته باشد!
شاید به خاطر این است که مشتریان از شما و کارمندان شرکت شما گرمای واقعی دریافت نمی کنند! همه ما  توانایی این  را داریم که، واقعا گرم و مفید باشیم. ما با دوستان و خانواده خود اینچنین هستیم.

چه کارهایی باید انجام دهیم؟ :

فقط این که از همکاران مان بخواهیم که راهگشا باشند، صمیمیت واقعی داشته باشند، به جای سیستم تلفن خودکار یک متخصص با مشتری گفتگو کند، پیگیری امور خدمات مشتریان از طرف کارمندان خدمات شروع و ایجاد شود.
طبیعتا حضور در خط مقدم خسته کننده است و بعضی وقت ها مهم نیست که چقدر لبخند می زنید؟ و چقدر حس مثبت ارائه می دهید! متاسفانه بعضی از مشتری ها خیلی خوب رفتار نمی کنند، ولی حضور شما در خدمات مشتریان به این معنی است که شما قدرتمند هستید و می توانید روز کسی  را خوب بسازید!
و همین شما را خوشحال خواهد کرد، خبر خوب اینکه در اکثر موارد ما فقط باید کمی بیشتر از همیشه کار کنیم تا یک حس خوب ایجاد کنیم، قرار نیست اقدامات خارق العاده ای انجام دهیم، فقط همین که بدانیم جزئیات مهم است.

پس چرا نباید اینگونه باشیم؟

ایجاد فرصت های بهتر و درآمدهای بهتر
بخندید، حتی اگر اکنون در بهترین حالت نیستید
بیشتر تلاش کنید، حتی وقتیکه احساس خستگی می کنید.
گرما را گسترش دهید حتی وقتیکه فکر می کنید مشتری در حال اذیت کردن شماست، چون شما نمی دانید دقیقا چه کسی قرار است تاثیر مثبتی روی برند تجاری شما بگذارد.

سیستم پاسخگویی اتوماتیک تلفن های مرکزی شرکت خود را خاموش کنید و به ساز مشتریان تان برقصید!


مشتریان خوشحال خواهند شد
خود شما نیز خوشحال خواهی شد
قدرت برند تجاری تان رشد خواهد کرد
و پول بیشتری را برای خودت خواهی ساخت
این کار را برای خودت انجام بده! و همیشه شاد باش
شما و مشتریان تان نیز لبخند پس از خدمات را تجربه کنید

درگاه خدمات وی سرویس
تعمیر لوازم خانگی

درگاه خدمات وی سرویس app.viservice.ir فرآیندی بسیار سهل برای دریافت اطلاعات کامل مشتری فراهم کرده است، و فقط کافی است کاربران یک سفارش سریع و راحت را ثبت کنند و درخواست کمک نمایند،این وظیفه پرسنل خدمات پس از فروش شرکت ها است که بلافاصله با مشتری تماس بگیرند و یک ارتباط خوب و پر انرژی را تجربه کنند.
استفاده از وی سرویس حجم فعالیت های کسالت آور پرسنل مرکز تماس شما را نیز کاهش خواهد داد و کارمندان فرصتی جهت تجدید انرژی برای برخورد با مشتریان خواهند داشت.
جهت آشنایی بیشتر با درگاه خدمات وی سرویس اینجا را کلیک کنید.
جهت ثبت نام شرکت خود در درگاه جامع خدمات پس از فروش وی سرویس از اینجا اقدام کنید.

  • Share:
  1. پاسخ

    قطعا در آینده سیستم های مشابه شما بازار نرم افزارهای خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داده و سهولت کاربری ، پیاده سازی و زیرساخت ارزان قیمت مورد نیاز در کنار سطح دانش و مهارت عملیاتی سرویس کاران ، آن را مطلوب تر میسازد.
    درود و موفق باشید.

  2. پاسخ

    خیلی ممنون که این مقاله را مطالعه فرمودید و از دیدگاه کارشناسی شما ، سپاسگزاریم

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز جهت استفاده: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Send a Message