سوالات متداول کاربران خانگی

چطور به وی سرویس اعتماد کنم؟

وی سرویس دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن تجارت است و همچنین دارای جواز کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است، علاوه برآن همکاری چندین شرکت معتبر و کاربران از سراسر ایران، تایید کننده اعتماد شما و اعتبار وی سرویس است.

آیا درخواست خدمات از طریق وی سرویس هزینه دارد؟

خیر ، این خدمات برای کاربران هیچ گونه هزینه ای ندارد، و به صورت کاملا رایگان است.

برای ثبت چند درخواست همزمان چه کار کنم؟

شما می توانید درخواست اول خود را به طور کامل ثبت کنید و در پایان پروسه ، کلید درخواست جدید را مجددا انتخاب کنید.

نحوه تسویه حساب وپرداخت وجه به متخصص چگونه است؟

در پایان کار، متخصص فاکتور مربوطه که بر اساس قیمت ها و تعرفه شرکتی و طبق ضوابط داخلی تنظیم شده است را ارائه می دهد و به صورت مستقیم با شما تسویه حساب می کند.

اگر برندی در بازار ایران در حال حاضر خدمات پس از فروش نداشته باشد، چه کار باید کرد؟

وی سرویس درگاهی است برای ارتباط بین شما و شرکت های خدمات پس از فروش مستقر در ایران، چنانچه برندی در ایران نمایندگی نداشته باشد و این موضوع برای وی سرویس محرز شده باشد، وی سرویس به شما پیشنهاد ارجاع به تعمیرگاه معتبر غیر نمایندگی را خواهد داد.

من یک درخواست داده ام و قصد دارم آن را کنسل کنم، چه کار باید بکنم؟

نیازی نیست ، اقدامی انجام دهید ، پس از تماس از طرف خدمات مرکزی ، اعلام کنید که پشیمان شده اید و قصد لغو آن را دارید و در نظرسنجی مربوطه هم که بعدا به صورت پیامکی برایتان ارسال می گردد، به همین موضوع اشاره کنید

می خواهم قطعه یدکی لوازم خانگی تهیه کنم، از طریق وی سرویس امکانپذیر است؟

از طریق وی سرویس این درخواست را برای شرکت مربوطه ارسال کنید و با شما تماس خواهند گرفت و ترتیب فروش و تحویل قطعه یدکی را خواهند داد.

لوازم خانگی ام هنوز گارانتی دارد، آیامی توانم از وی سرویس استفاده کنم؟

بله، حتما – وی سرویس درگاهی برای ارتباط خدماتی در دوران گارانتی و حتی بعد از گارانتی لوازم خانگی شما است

گارانتی دستگاه ام به پایان رسیده ، وی سرویس چه کمکی می تواند به من بکند؟

وی سرویس ارتباط شما را با شرکت اصلی برقرار خواهد کرد و دستگاه شما توسط متخصص شرکتی و آموزش دیده و با استفاده از قطعات یدکی اصلی تعمیر خواهد شد

کدام متخصص برای انجام خدمت به محل مراجعه می کند؟

وی سرویس هیچ تعمیرکار و متخصصی ندارد و خدمات درخواستی شما را به شرکت مربوطه ارجاع می دهد، واحد خدمات مشتریان برند مربوطه با نظارت کامل روی متخصصین و نمایندگی های سراسری خود ، این خدمت را پیگیری خواهند کرد

قیمت قطعات و اجرت خدمات را چه کسی تعیین می کند؟

قیمت قطعات و تعرفه اجرت خدمات را شرکت طبق ضوابط داخلی خود تعیین می کند و قیمت ها ، همان لیست مصوب شرکت ها می باشد

مسئولیت انجام درست خدمت به عهده کیست؟

خدمات از طریق وی سرویس به شرکت ها ارجاع داده می شود و مسئولیت انجام درست خدمات در درجه اول به عهده شرکت مربوطه و در مرحله بعد به عهده متخصص اعزامی می باشد، خوشبختانه در خصوص به کارگیری و آموزش پرسنل سرویسکار ،شرکت ها دقت لازم را دارند و پاسخگو نیز هستند.

وی سرویس دقیقا چه خدمتی ارائه می دهد؟

برقراری ارتباط راحت و سریع بین شرکت ها و مشتریان شان در هنگام درخواست های خدماتی

برای ثبت درخواست خدمات چرا مستقیم با شرکت مربوطه تماس نگیرم؟

پیشنهاد ما استفاده از روش آنلاین و راحت برای ثبت درخواست های سریع با اولویت اعزام متخصص و همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه است ولی اگر تمایل نداشته باشید باید از روش های سنتی و انتظار برقراری تماس تلفنی استفاده کنید

پس از ثبت درخواست، چه مدت باید جهت مراجعه سرویسکار منتظر بمانم ؟

چند ساعت بعد از ثبت درخواست تان، اپراتور مرکز خدمات جهت تکمیل اطلاعات با شما تماس خواهد گرفت ، سپس درخواست شما بلافاصله برای شرکت مربوطه ارسال می گردد و کد رهگیری ثبت نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت، زمان اعزام سرویسکار و مدت زمان انتظار شما بستگی به شرایط شرکت مربوطه دارد، که البته می توانید نظرات خود را در خصوص این موارد به صورت آنلاین ثبت کنید و در جهت ارتقاء کیفیت خدمات گامی بردارید

آیا برای ثبت درخواست خدمات ، اول باید در سایت ثبت نام کرد؟

خیر نیازی به ثبت نام اولیه نیست و درخواست شما قابل ثبت می باشد، جهت پیگیری خدمات و سابقه خدمات دریافتی و همچنین استفاده از تخفیفات، پیشنهاد می شود به مروز زمان پروفایل خود را تکمیل نمایید.

آیا می توانم درخواست خدمات ام را تلفنی ثبت کنم؟

خیر ، این امکان در وی سرویس وجود ندارد، البته شما درخواست سریع خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و بلافاصله پرسنل وی سرویس با شما تماس تلفنی خواهند گرفت

آیا برای تسویه حساب فاکتور ارائه می دهید؟

حتما ، صدور و ارائه فاکتور توسط متخصص اعزامی ، طبق قوانین و تعرفه شرکت ، انجام می گردد

 

سوالات متداول شرکت ها

چطور به وی سرویس اعتماد کنم؟

وی سرویس دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن تجارت است و همچنین دارای جواز کسب از اتحادیه  کشوری کسب و کارهای مجازی است، علاوه برآن همکاری چندین شرکت معتبر و کاربران از سراسر ایران، تایید کننده اعتماد شما و اعتبار وی سرویس است

برای استفاده از خدمات وی سرویس باید اینترنت داشته باشم؟

خدمات وی سرویس برای کاربران به صورت اینترنتی است ولی برای شرکت ها قابلیت شخصی سازی دارد و شما می توانید درخواست دهید که خدمات ارجاعی به صورت پیامکی برای شما ارسال گردند و در این صورت نیازی به اینترنت نخواهید داشت، اگرچه با دسترسی به اینترنت امکان اتصال به کنترل پنل شرکت خود و استفاده از همه امکانات وی سرویس از جمله گزارشات پیشرفته و ساخت شماره سریال منحصر به فرد را خواهید داشت.

من شرکت گارانتی کننده نیستم ، آیا می توانم با وی سرویس همکاری کنم؟

خیر –  وی سرویس خدماتی برند محور ارائه می دهد و یکی از شرایط همکاری با وی سرویس ، معتبر بودن شرکت است، به این معنی که باید صاحب برند باشید و یا شرکت گارانتی کننده ای که با صاحب برند دارای قراراداد خدمات پس از فروش است، معتبر خواهد بود.

محصولات شرکت ما با چند برند وارد بازار می شود، چگونه خدماتش را در وی سرویس ارائه کنیم؟

در این خصوص مشکلی وجود ندارد و به راحتی پس از ساخت صفحه شرکتی خود، می توانید تنوع برندهای مربوطه را با قرار دادن لوگوی هر برند ایجاد کنید و مشخص کنید که خدمات ارجاعی هر برند را چه شخص یا شرکتی پاسخگو خواهد بود.

نحوه خرید و پرداخت حق اشتراک چگونه است؟

پکیج های متنوعی نسبت به نوع خدمات قابل ارائه و همچنین تعداد ارجاع خدمات به صورت اشتراک ماهیانه و سالیانه در قسمت پنل شرکت ها جهت انتخاب و خرید موجود می باشد و در همان صفحه می توانید با اتصال به درگاه بانکی پرداخت نمایید و یا پس از واریز از بانک فیش مربوطه را برای کارشناسان پشتیبانی وی سرویس ، ارسال فرمایید.

محصولات شرکت ما به کشور های دیگر صادر می شود، آیا وی سرویس خدمات برون مرزی ارائه می دهد؟

بنا به درخواست شرکت شما، وی سرویس قابلیت تغییر زبان در فرم های مختلف وب و آفلاین را جهت استفاده کاربران شما در سایر کشورها را دارد، و شرکت شما با استفاده از ویسرویس می تواند به راحتی به خدمات دهی و گارانتی محصولات خود در بازارهای بین المللی بپردازد.

امنیت اطلاعات برای شرکت ما مهم است، وی سرویس برای این مهم چه راهکاری دارد؟

امنیت اطلاعات کاربران برای وی سرویس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، و در این خصوص وی سرویس از پروتکل های امنیتی مناسبی استفاده می کند و علاوه بر آن سرورهای ابری مناسبی را در اختیار دارد. همچنین وی سرویس متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربران خود است و در این خصوص می کوشد.
نکته ی حائز اهمیت این است که ، انتقال اطلاعات به صورت کدهای رمزنگاری شده است و  وی سرویس فقط انتقال دهنده این کدهاست و رمز، نگاشته شده توسط کاربران شرکت ها انجام می گردد، که همین موضوع امنیت استفاده از وی سرویس را چند برابر می کند

اگر بعد از مدتی شرکت تمایل به ادامه همکاری با وی سرویس نداشت، چه باید کرد؟

همکاری فی مابین به صورت کاملا اختیاری است و هر زمان که قصد ادامه همکاری نداشتید ، پس از اعلام کتبی از جانب مقام مسئول شرکتی ، وی سرویس پیغامی مبنی بر اینکه خدمات برند انتخاب شده در حال حاضر در وی سرویس قابل ارائه نمی باشد را به کاربر نمایش خواهد داد.

آیا مشتریان شرکت می توانند از این طریق درخواست خرید قطعه یدکی بدهند؟

بله ، شرکت می تواند 4 نوع سرویس در پنل خود تعریف کند که این سرویس ها عبارت اند از: نصب – تعمیرات- سرویس دوره ای- قطعه یدکی ، و از این طریق کاربران می توانند درخواست خرید قطعه یدکی برای شرکت ارسال کنند، ولی دریافت اطلاعات قطعه یدکی مربوطه و نوع ارسال و قیمت و تسویه حساب ، همانند دیگر سرویس های ارائه شده ، توسط شرکت به صورت تلفنی و یا توسط نماینده ایشان پیگیری خواهد شد، و وی سرویس یک فروشگاه قطعه یدکی نیست.

آیا فقط خدمات دستگاه های دارای گارانتی را به شرکت ما ارجاع خواهید داد؟

خیر، وی سرویس درگاهی است برای برقراری ارتباط خدماتی مشتریان برند و شرکت شما در زمان گارانتی و حتی پس از اتمام دوران گارانتی، و وی سرویس مدعی است که می تواند ریزش خدماتی بعد از دوران گارانتی شرکت شما را بازگرداند و سهم بازار خدماتی از دست رفته شرکت شما را جبران نماید.

آیا می شود درخواست داد که خدمات برندهای دیگر را نیز به شرکت ما ارجاع دهید؟

خیر، تحت هیچ شرایطی این اتفاق ممکن نخواهد بود، و شرط همکاری و عقد قرارداد با شرکت شما این است که یا صاحب برند مربوطه باشید و یا قرارداد خدمات پس ازفروش با صاحب برند داشته باشید ، وی سرویس یک درگاه مبتنی بر برند است و فعالیتی که انجام می دهد برقراری ارتباط بین شرکت ها و مشتریان ایشان است.

قیمت قطعات و اجرت خدمات را چه کسی تعیین می کند؟

قیمت قطعات و تعرفه اجرت خدمات را شرکت طبق ضوابط داخلی خود تعیین می کند و قیمت ها ، همان لیست مصوب شرکت ها می باشد

مسئولیت انجام درست خدمت به عهده کیست؟

خدمات از طریق وی سرویس به شرکت ها ارجاع داده می شود و مسئولیت انجام درست خدمات در درجه اول به عهده شرکت مربوطه و در مرحله بعد به عهده متخصص اعزامی می باشد، خوشبختانه در خصوص به کارگیری و آموزش پرسنل سرویسکار ،شرکت ها دقت لازم را دارند و پاسخگو نیز هستند.

وی سرویس دقیقا چه خدمتی ارائه می دهد؟

برقراری ارتباط راحت و سریع بین شرکت ها و مشتریان شان در هنگام درخواست های خدماتی

مرکز خدمات شرکت ما از نرم افزارهای به روز خدمات مشتریان استفاده می کند،آیا باز هم به وی سرویس نیاز دارد؟

وی سرویس فقط برقرار کننده ارتباط آنلاین خدماتی است و یک نرم افزار خدمات مشتریان نیست واتفاقا وجود چنین نرم افزارهایی در شرکت به بهبود فرآیند بسیار کمک خواهد کرد، و این دو سیستم مکمل هم خواهند بود، در صورت تمایل شرکت ، امکان ارسال مستقیم درخواست روی سامانه های خدمات مشتریان شرکت به صورت( ای پی آی) نیز فراهم است

آیا وی سرویس می تواند برای محصولات ما شماره سریال منحصر به فرد تولید کند؟

بله ، یکی از خدماتی که از طریق پنل شرکتی قابل استفاده و رهگیری است ، امکان ساخت شماره سریال منحصر به فرد با توجه به پارامترهای مورد نظر کمپانی است، که این بارکد ها به دو صورت میله ای و کیوآرکد قابلیت تولید و پرینت را دارند.

آیا وی سرویس می تواند محصولات شرکت ما را گارانتی کند(ضمانتنامه  بفروشد)؟

وی سرویس کار فروش کارت گارانتی را انجام نمی دهد ولی در خصوص مدیریت خدمات پس از فروش و یا تشکیل شبکه نمایندگی سراسری و استقرار سیستم گارانتی در شرکت می تواند به صورت جداگانه ارائه خدمات دهد

مرکز خدمات شرکت ما انواع راه های ارتباطی تلفنی وآنلاین را دارد، آیا از وی سرویس استفاده کنم؟

راه های خدماتی قبلی شرکت خود را حفظ کنید و وی سرویس را به عنوان یک راه ارتباطی جدید به مجموعه اضافه کنید و به مرور زمان نتایج حاصل از این تغییر مثبت را در بخش های مختلف شرکت تجربه کنید

آیا وی سرویس برای دسته بندی انواع محصولات قابل ارائه است؟ یا فقط برای لوازم خانگی است؟

خدمات وی سرویس در حال حاضر برای انواع لوازم خانگی برقی و همچنین لوازم آشپزخانه قابل ارائه می باشد و وی سرویس قصد افزودن دسته بندی های دیگر را نیز دارد و در این خصوص موارد قابل مذاکره است

چگونه می توانم برای آشنایی بیشتر با وی سرویس درخواست جلسه دمو داشته باشم؟

شما می توانید از این طریق وبسایت جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با وی سرویس ، درخواست جلسه دمو داشته باشید.

آیا تنها راه ارتباطی مشتریان با وی سرویس به صورت آنلاین است؟ اگر مشتری شرکت ما به اینترنت دسترسی نداشت چه؟

پیشنهاد وی سرویس استفاده از بسترهای آنلاین است، ولی اگر متقاضی هستید ، وی سرویس می تواند راه های ارتباطی دیگر را به صورت شخصی سازی شده ، پیشنهاد دهد

آیا کار کردن با پنل شرکتی نیاز به آموزش دارد؟

کارشناسان وی سرویس آموزش استفاده از پنل شرکتی را برای شما انجام خواهند داد، و علاوه بر این مرکز پشتیبانی وی سرویس آمادگی پاسخ به سئوالات و همچنین راهنمایی شما را دارد.

وی سرویس خدمات را به مرکز تماس مرکزی شرکت ارجاع می دهد یا به نماینده های هر استان؟

بنا به سیاست های شرکت این موضوع قابلیت تغییر دارد ، و شرکت می تواند درخواست نماید که خدمات ارجاعی به چه شخصی از کاربران شرکتی (کال سنتر/ نمایندگان) ارجاع داده شود