قوانین و شرایط استفاده از
وی سرویس

مقدمه
ثبت نام یا استفاده از سامانه وی سرویس ( وب سایت و اپلیکیشن ها ) به منزله مطالعه و تایید کلیه قوانین و مقررات مربوطه توسط کاربران(سرویس گیرنده و سرویس دهنده) می باشد ؛ استفاده کنندگان از سامانه ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت و تجارت الکترونیک و همچنین موارد مندرج در این صفحه می باشند.کاربران پذیرفته اند که ممکن است این قوانین در طول زمان تغییر کنند و استفاده مستمر از سامانه به منزله پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات است.
لازم به ذکر است هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به منزله امضای الکترونیک بوده و همانند امضای دست‌ نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
وی سرویس همواره در تلاش برای بهبود خدمات خود و جلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند، یا محدودیت ها را کاهش یا افزایش دهد و همچنین ممکن است یکی از سرویس‌ها را به‌طور کامل متوقف کرده یا به حالت تعلیق در آورد. لذا ادامه استفاده ی کاربر از خدمات وی سرویس به معنای پذیرش این تغییرات خواهد بود.

1- تعاریف و اصطلاحات : در قرارداد حاضر الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند
1-1 وی سرویس: سامانه آنلاین خدمات و مجموعه نرم افزارهای وی سرویس شامل اپلیکیشن ها و وب سایت و کلیه نرم افزارهای وابسته به آن در شرکت آرشام چاوش هونام به شماره ثبت 502128 می باشد.
۱-۲ کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در وی سرویس ثبت نام نماید این فرد می‌تواند سرویس گیرنده یا سرویس دهنده(متخصص/شرکت گارانتی کننده(واحد خدمات مشتریان برندهای مختلف) باشد.
۱-۳ مشتری/سرویس گیرنده: کاربری که متقاضی خدمات وی سرویس است.
۱-۴ متخصص/سرویس دهنده: عبارت است از کاربری که به‌عنوان متخصص و صاحب مهارت در وی سرویس ثبت نام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه و دوره آموزشی، به‌طور‌ رسمی همکاری خود را با وی سرویس آغاز کرده باشد.
5-1 شرکت/گارانتی کننده:عبارت است از کاربری که به عنوان شرکت اصلی وارد/تولید کننده محصولات و یا صاحب برند ,که شخصا و یا توسط فردی دیگر در وی سرویس اقدام به ایجاد حساب کاربری کرده است و قصد همکاری در خدمات و تعمیرات دستگاه های مربوطه دارد. در این قرارداد متخصص و شرکت هر دو به عنوان سرویس دهنده شناخته می شوند و از قوائد یکسانی پیروی می کنند.
۱-6 سرویس: هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.
۱-7 خدمات وی سرویس: خدماتی که وی سرویس در راستای ارتباط بین مشتری و متخصص(شرکت گارانتی کننده/خدمت دهنده) ارائه می‌دهد.
۱-8 حساب کاربری: شامل صفحه شخصی، نام کاربری و سابقه فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در وی سرویس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
۱-9 اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود نزد وی سرویس جهت استفاده از سرویس ها دارند
1-10 اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری و متخصص جهت استفاده در وی سرویس در اختیار وی سرویس قرار داده می‌شود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی و غیره

۲-خدمات و سرویس‌ها
۲-۱ خدمات وی سرویس برقراری ارتباط بین سرویس گیرنده وسرویس دهنده می باشد؛ بدینوسیله که سیستم ارزیابی و همچنین آموزش جزء خدمات وی سرویس جهت برقراری این ارتباط می باشد و وی سرویس مستقیماً هیچگونه سرویسی ارائه نمی‌نماید،بدین معنا که متخصص/شرکت گارانتی کننده میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن و تاریخ و زمان و چگونگی ارائه خدمت مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن متخصص می‌‌تواند از درخواست خود انصراف دهد. با این توضیحات هر سفارشی که در قالب وی سرویس انجام می‌گردد ‌یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات وی سرویس فقط زمینه‌ساز انعقاد این قرارداد میان سرویس گیرنده و سرویس دهنده است.
۲-۲ ضمن رعایت کامل موارد قانونی و حداقل های مورد نیاز ثبت نام متخصص و کاربر ؛ وی سرویس با پیگیری های مداوم ارزیابی و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارش گذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، با توجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد مشتری با متخصص ؛ وی سرویس هیچ‌گونه مسئولیتی- اعم از مدنی و کیفری- در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
۲-۳ خدمات وی سرویس شامل ارائه سهولت سفارش گذاری و انتخاب و ارزیابی شرکت گارانتی کننده ، پیشنهاد متخصصان ، خواهد‌ بود.

۳- امور مالی
۳-۱ دانلود، نصب و ثبت نام در نرم افزارهای وی سرویس رایگان است و هزینه‌ای که محاسبه و از مشتری دریافت می‌‌ گردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائه‌ شده توسط متخصص به مشتری می باشد. ولی بازاریابی خدمات متخصص و استفاده از خدمات وی سرویس برای شرکت گارانتی کننده, شامل هزینه می باشد. بدیهی است فراهم آوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستم های الکترونیکی هوشمند تماما به عهده کاربر خواهد بود.
۳-۲ محاسبه هزینه بر اساس فهرست بهای توافق شده مشتری و متخصص/شرکت گارانتی کننده خواهد بود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با مشخصات ایشان برای متخصص/شرکت گارانتی کننده ارسال می‌گردد. متخصصین می‌توانند با توجه به شرایط داخلی خود, خدمت مربوطه را انجام دهند و پس از انجام کار فاکتور مربوطه را بر اساس تعرفه های شرکتی برای مشتری صادر نماید. یا در مواردی پس از کارشناسی اولیه و اعلام قیمت مشتری و متخصص به توافق برسند .مشتری و متخصص، حق هرگونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط می‌‌نماید. لازم به ذکر است، متخصص شرکت گارانتی کننده برای انجام تعمیرات فقط مجاز به استفاده قطعات یدکی شرکت مربوطه خواهد بود.
۳-۳ پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور شرکتی می باشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت مبلغ فاکتور شده بوده و کلیه پرداخت های خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و کمک بلاعوض یا قرض اختیاری بوده و از حمایت وی سرویس خارج است.وی سرویس این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر مشتری می خواهد که این موارد را حتما به وی سرویس اطلاع دهد. همچنین کاربر سرویس دهنده/شرکت گارانتی کننده متعهد می شود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به وی سرویس ندارد. لازم به ذکر است هزینه کالاهای مصرفی خریداری شده برای ارائه سرویس توسط متخصص، باید به طور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت گردد.

۳-۴ در صورت اشتباه کاربر مشتری در ارائه اطلاعات هنگام سفارش گذاری، سرویس دهنده/شرکت گارانتی کننده می پذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را یه مشتری متذکر گردد و از درخواست مابه التفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جداً خودداری نماید. در این حالت، هر یک از مشتری و متخصص /شرکت گارانتی کننده قادر به رد درخواست بوده و مشتری در این حالت فقط موظف به پرداخت هزینه ی ایاب و ذهاب خواهد بود.همچنین چنانچه برند دستگاه مربوطه را به اشتباه انتخاب کرده باشد , متخصص از ارائه خدمت به دستگاهی با برند دیگر امتناع باید بنماید و مشتری می تواند خدمت و برند درخواستی را در وی سرویس تغییر داده و فرآیند ارائه خدمت ادامه پیدا کند.
تبصره: اگر متخصص بدون اطلاع به مشتری اقدام به ارائه سرویس با هزینه ی بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابه التفاوت را از خود سلب می نماید.
3-5 پرداخت هزینۀ سرویس و خدمات از طرف مشتری به صورت مستقیم به متخصص/شرکت گارانتی کننده انجام خواهد شد و در این خصوص وی سرویس مسئولیتی به عهده ندارد و شرکت خدمات دهنده/گارانتی کننده کلیه مسئولیت های مربوط به متخصصان و نیروهای اعزامی خود را می پذیرد
3-6 کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی‌های سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.
7-3 کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست خدمت ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس خدمات وی سرویس را داشته باشد. کاربر مشتری اگر پس از ارسال درخواست خدمت و پذیرش درخواست توسط یک متخصص، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و همچنین متخصص اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انحام خدمت حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات وی سرویس که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبارکاری او خواهد شد، هزینه‌ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.

۴- مالکیت معنوی
4-1 کلیه حقوق معنوی نرم افزارهای وی سرویس، موارد وابسته به آن و هر آنچه بدان ملحق می گردد، مانند نام، علامت تجاری، خدمات ارائه‌شده تحت این نام و سایر موارد از جمله مالکیت فکری و معنوی آن متعلق به شرکت آرشام چاوش هونام می باشد .
لذا کاربران در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرم‌افزارها و ملحقات آن بوده، تنها مجاز به استفاده‌ی محدود، غیرانحصاری و غیر قابل انتقال از خدمات وی سرویس هستند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهای وی سرویس یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و … را به آن‌ها اعطا نماید.
4-2 کاربران نمی‌‌توانند نرم‌افزارهای وی سرویس را تغییر دهند و یا آن را بازتولید، مشابه سازی یا بازنویسی کنند یا از جزء یا کل آن برای تولید یک برنامه‌ی مشابه یا غیر مشابه استفاده نمایند.
4-3 دانلود نرم افزارهای وی سرویس رایگان است. لذا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق اجاره، فروش و به طور کلی انتقال نرم‌افزارهای وی سرویس و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهد داشت. کاربران می توانند هر گونه اقدام خلاف این بند را به شرکت گزارش نموده تا در اسرع وقت با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد. لازم به ذکر است خسارات ناشی از این تخلف به عهده ی شخص خاطی خواهد بود و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
۴-۴ اقدام کاربر برای دسترسی به هر یک از سرویس‌‌ها و برنامه‌ها و شبکه ها‌ی مرتبط با سرورها، همچنین استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون برای دسترسی به کد سطح بالا یا زبان ماشین یا تلاش در راستای آن غیر مجاز می باشد. و تخلف محسوب می گردد وشرکت آرشام چاوش هونام مجاز به پیگیری های قانونی و برخورد با شخص خاطی خواهد بود.
4-5 کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از وی سرویس را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار وی سرویس یا در روش ارائۀ خدمت وی سرویس تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
4-6 کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی سرویس اجرا کند.
4-7 کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش وی سرویس یا سرویس های مرتبط با وی سرویس انجام دهد
4-8 تمامی متن‌ها، طرح‌های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در وی سرویس جزو اموال شرکت محسوب شده و استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات وی سرویس توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، شرکت آرشام چاوش هونام مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهد بود.
4-9 کپی‌برداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوا، طراحی و تصاویر به کار رفته در نرم افزارهای وی سرویس، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع می باشد.

5- محتوای تولید شده توسط کاربران
بر اساس سیاست های شرکت ممکن است گاهی وی سرویس به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویس‌های مرتبط به وی سرویس کاربران حق استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیرقابل‌رجوع و قابل انتقال به شرکت برای هر نوع کاربردی واگذار می‌‌کند.

۶- حساب کاربری
۶-۱ استفاده از مجموعه وی سرویس منوط به داشتن حساب کاربری است. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح‌کننده حساب کاربری، باید نماینده قانونی شرکت باشد.
۶-۲ کاربر می پذیرد اطلاعات درخواست شده توسط وی سرویس را به طور صحیح و دقیق ارائه نماید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بروز‌رسانی آنها اقدام نماید. مسئولیت عدم تطابق اطلاعات مندرج با واقع و همه عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر خواهد بود.
۶-۳ هر کاربر با ثبت‌نام در وی سرویس و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام داده پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.
۶-۴ مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود مطلقاً به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. به علاوه ضروری است که در راستای ممانعت از سوء استفاده غیر، در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد.
تبصره: در صورت ظن به دسترسی اشخاص ثالث به حساب کاربری، کاربر موظف برای انجام پیگیری‌های بیشتر ؛ وی سرویس را مطلع سازد.
تبصره: شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهد داشت.
۶-۵ وی سرویس مجاز است در صورت صلاح‌دید پیش از استفاده کاربر از حساب کاربری برای اطمینان از صحت اطلاعات، کاربران را احراز هویت نماید.
۶-۶ حساب کاربری باید بر اساس قوانین حاکم، قرارداد حاضر، در راستای اهداف قانونی و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری مجموعه وی سرویس و شرکت به کار گرفته شود. لذا کاربر متعهد می‌گردد که تحت هیچ شرایطی مرتکب رفتاری نشود که اعتبار تارنما و نرم‌افزارهای وی سرویس را خدشه‌‌دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز خسارات بدنی، جانی یا مالی به خود، وی سرویس و یا ثالث و در نتیجه حیثیت وی سرویس، گردد به‌ عهده‌ی کاربر است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
تبصره: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در استفاده از حساب کاربری، اعم از تخطی از مفاد قرارداد حاضر و یا سایر قوانین موضوعه و یا نقض حقوق ثالث، علاوه بر انسداد حساب، کلیه اعتبار موجود در حساب کاربری وی به عنوان وجه التزام توسط وی سرویس ضبط شده و کاربر حق هر گونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب می‌نماید. موارد فوق وی سرویس را از اقدام به پیگیری‌های قانونی لازم برای مقابله با فرد متخطی محروم نخواهد ساخت.
۶-۷ وی سرویس از طرف کاربر وکالت دارد تا در صورت صلاحدید، حساب‌های کاربری که در مدت طولانی غیرفعال بوده و یا تایید نشده‌اند را لغو نماید.
۶-۸ در راستای اطلاع رسانی اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه از جمله تخفیف‌ها،وی سرویس اقدام به ارسال رایانامه و یا پیامک برای کاربران می‌نماید. در صورتی که کاربر تمایلی به دریافت این پیام‌ها و یا رایانامه‌ها نداشته باشند قادر به لغو این موارد خواهد بود.
تبصره: با توجه به اینکه اطلاع رسانی در خصوص خدمات از درگاه‌های مذکور صورت می‌پذیرد و نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی، در صورت لغو این سرویس‌ها، مسئولیتی متوجه شرکت نیست و کاربر حق اعتراض در این مورد را از خود سلب می‌نماید.
۶-۹ در صورتی که کاربر مایل به بستن حساب کاربری خود در وی سرویس باشد، می‌تواند با تماس با شرکت نسبت به این امر اقدام نماید. در این صورت حساب وی از طرف وی سرویس مسدود خواهد گردید. لیکن برخی اطلاعات مانند: مدارک تایید هویت و تراکنش‌های مالی سابق به دلایل قانونی قابل حذف نیست و در وی سرویس باقی خواهد ماند.
6-10 کاربر باید دارای اهلیت باشد. لذا داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی کاربر، به عنوان اماره قانونی، برای استفاده از وی سرویس شرط است.
6-11 کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت می‌‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات وی سرویس گردد.

۷- تخفیف
7-1 وی سرویس ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در وی سرویس اضافه ‌شود.. با این وجود ضروری است کاربر شرایط استفاده از هر تخفیف و یا طرح‌های تشویقی را به صورت مجزا مطالعه کرده و تاریخ انقضای هر تخفیف را بررسی نماید. در صورت کوتاهی و اشتباه کاربر در استفاده از طرح های تخفیفی ؛ وی سرویس مسئول نخواهد بود.
۷-۲ تا زمانی که تخفیف مذکور به طور صحیح و کامل اعمال نشده باشد، انقضا و تغییر آن از طرف وی سرویس ممکن می باشد.
۷-۳ کاربر می‌‌پذیرد که بسته‌های تشویقی اختصاصی، برای استفاده‌ی شخصی وی در نظرگرفته شده و به همین دلیل می‌‌بایست از انتقال و فروش آن‌ها اجتناب نماید همچنین کاربر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند. به علاوه اعتبار ناشی از بسته‌های تشویقی غیرقابل تبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمی‌‌تواند وجه معادل بسته‌های تشویقی را از شرکت مطالبه نماید. –
7-4 کاربر می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد مستقل از روش کسب آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که وی سرویس در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمات وی سرویس قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.
5-7 چنانچه شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند و رسیدگی قانونی به موضوع انجام دهد.

۸- اطلاعات
۸-۱ با توجه به ماهیت خدمات وی سرویس، کاربر می‌پذیرد که اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائه خدمات ضروری باشد را، با علم به این موضوع که برخی از این اطلاعات در اختیار متخصص و یا مشتری مخاطب سفارش قرار خواهد گرفت، با رضایت کامل در اختیار وی سرویس قرار دهد.
۸-۲ کاربر می‌پذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات وی سرویس کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره‌ی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هر گونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اطلاعات مذکور که از محدوده اهداف و خدمات وی سرویس خارج باشد، تخطی محسوب شده مسئولیت آن تماما به عهده-ی فرد خاطی بود است و حق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذی صلاح را برای وی سرویس ایجاد می کند.

۹- ثبت سفارش و مسئولیت کاربران
9-1 سرویس دهنده متعهد می‌شوند در حین ارائه خدمات وی سرویس از استعمال دخانیات و هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی مشتری شود امتناع کنند.
9-2 با استفاده از خدمات وی سرویس کاربر می‌پذیرد که از وی سرویس و سرویس دهندگان آن برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. کاربر حق ندارد اشیاء غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست همراه داشته باشد.

9-3 کاربر متعهد می‌شود هیچ‌گاه از خدمات وی سرویس به صورتی که به وی سرویس یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.
9-4 کاربر می‌پذیرد که وی سرویس ممکن است از ارسالSMS پیامک به عنوان راه ارتباطی شرکت با ایشان استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.
9-5 مشتری موظف است کلیه‌ی اطلاعات خاص، از جمله جنسیت متخصص مورد درخواست ؛خرابی بخشی از کالایی که خدمت بر آن صورت می پذیرد، عتیقه بودن و وجود حیوانات خانگی و خالی از سکنه بودن محل و یا هر توضیحی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت تاثیر گذار باشد را در بخش توضیحات ذکر نماید. توافق شفاهی مشتری با متخصص به هیچ وجه قابل پیگیری توسط وی سرویس نخواهد بود. در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت سرویس دهنده به محل ارائه خدمت؛ مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو و امتناع از انجام خدمت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ کاربر مشتری است.
9-6 با استفاده از خدمات وی سرویس کاربر می‌پذیرد که ؛ وی سرویس را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
9-7 کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام حضور سرویس دهنده در محل می باشد.
9-8 کاربر می‌پذیرد که متن حریم شخصی وی سرویس را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.
9-9 خدمات وی سرویس ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که وی سرویس کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و وی سرویس مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.
9-10 کاربر مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض سرویس دهنده قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص تمامی لوازم محل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک ایشان اطلاع دهد.
9-11 سرویس دهنده بدیهی است که می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای محل مشتری نهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی مشتری باشد.
9-12 کاربران پذیرفته اند که وی سرویس به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال و جان و … طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.
9-13 پس از توافقات نهایی مشتری موظف است در زمان مقرر در محل بیان شده (نشانی‌ که در درخواست سرویس ثبت شده ‌است) حضور یابد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود هزینه ایاب و ذهاب متخصص به اضافه دویست هزار ریال تا دو میلیون ریال جریمه را از اعتبار وی کسر یا از نام‌برده وصول نماید. وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.
9-14 در صورت لغو سفارش پس از منقضی شدن فرصت لغو، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله ارسال متخصص و غیره و یا ایجاد هزینه‌ی فرصت برای متخصص مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، هزینه‌ی خدمت انجام شده و خسارات مربوط به هزینه‌ی فرصت در حد متعارف در حمایت از متخصص از مشتری اخذ خواهد شد.
9-15 با توجه به ماهیت خدمات ، پس از گذر زمان طولانی از انجام خدمت ، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهد رفت، لذا مشتری متعهد می‌گردد در صورت بروز مشکلات احتمالی ؛ این موارد را حد اکثر طی دو هفته تقویمی به وی سرویس اطلاع دهد. عدم توجه به این موضوع به معنای رضایت مشتری و اسقاط کلیه دعاوی آتی وی در این خصوص خواهد بود.
9-16 کاربر می پذیرد وسایلی که مشتری نباید در محل داشته باشد عبارت است از: مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو.
9-17 کاربر می پذیرد وسایلی که سرویس دهنده نباید در محل یا همراه داشته باشد عبارت است از مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات اتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو، هر گونه سلاح گرم و سرد و مواد مخدر و مشروبات الکلی و هر جسم و یا مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
9-18 درخواست خدمت توسط مشتری بدون حضورشان (مالک یا مستاجر یا وکیل ایشان)در محل و پذیرفتن و انجام خدمت توسط سرویس دهنده ممنوع است و کاربر حق درخواست و انجام خدمت را نخواهد داشت، در صورت عدم رعایت، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و وی سرویس حق دارد نسبت به قطع دسترسی اقدام و مبادرت به پیگیری قانونی از جمله مطالبۀ خسارت از شخص متخلف کند.
9-19 در صورتی که کاربر با مشخصات هویتی معین هم‌زمان به‌عنوان «مشتری» برای یک سرویس درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را به‌عنوان «متخصص/شرکت گارانتی دهنده» قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده و شرکت را مجاز می‌سازد که چهار برابر هزینه‌ی سرویس انجام‌شده را از اعتبار متقلب وصول نماید. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، شرکت مجاز خواهد بود خسارت وارده را از متقلب مطالبه نماید. وصول این مبالغ نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری مذکور و سایر پیگیری‌های قانونی نخواهد بود. همچنین است در صورتی که وابستگان فرد اقدام به اعمال مشابه نمایند و یا کاربران به هر شکل نسبت به شرکت اِعمال حیله و تقلب نمایند و بدین‌وسیله موجبات ضرر شرکت را فراهم آورند.
9-20 اگر به هر دلیل وی سرویس به این نتیجه برسد که حضور یک کاربر می‌تواند برای وی سرویس یا سایر کاربران خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به وی سرویس را دارد.

9-21 کاربر با عضویت در وی سرویس قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند و کاربر توافق می‌کند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به وی سرویس، از طریق سیستم رایانه‌ای وی سرویس بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.
9-22 هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار وی سرویس شود ؛تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و وی سرویس حق غیر فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت. همچنین سرویس دهنده متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط وی سرویس تهیه و در اختیار او گذاشته شده است (لباس کار یا ابزار نظافت) و مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت و یا ایجاد اشتباه برای کاربران مشتری و یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی کند بر عهدۀ سرویس دهنده بوده و در صورت لزوم وی سرویس به قطع سرویس نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود و شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به وی سرویس خواهد بود.


10- حقوق و تعهدات شرکت
۱0-۱ وی سرویس متعهد به اجرای قوانین جمهوری اسلامی در کلیه ی فعالیتهای خود خواهد بود.
۱0-۲ شرکت متعهد به تلاش برای ارائه‌ی سرویس پر سرعت و باکیفیت است و در این راستا با به‌روزرسانی مداوم تارنما و نرم‌افزارها، متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا می بخشد.
۱0-۳ شرکت نهایت سعی خود را در خصوص ارتقای کیفیت و سرعت خدمات وی سرویس خواهد نمود. لیکن عواملی چند از جمله سرعت اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند مورد استفاده کاربر بر کیفیت خدمات وی سرویس تاثیر مستقیم دارد. لذا برای استفاده ایده آل از خدمات مذکور، بهتر است از مرورگرهای به روز شده و اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند با سرعت متعارف استفاده نمایید.
تبصره: شرکت نمی‌‌تواند اجرا شدن اپلیکیشن وی سرویس را در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی تضمین نماید.
۱0-۴ شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه‌ی استفاده‌ي کاربران از خدمات وی سرویس در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به‌شرح زیر است:
الف- اطلاعاتی که کاربر به‌صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام، درخواست خدمت و … در اختیار شرکت قرار می‌‌دهد.
ب- اطلاعاتی که به‌طور غیرمستقیم و در نتیجه‌ی استفاده‌ی کاربر از خدمات وی سرویس در این برنامه ذخیره می‌‌شود؛ از جمله موقعیت مکانی محل درخواست خدمت، هزینه‌ی خدمت، تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات وی سرویس و اطلاعات مربوط به سخت‌افزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات وی سرویس استفاده می‌‌کند (نظیر سیستم‌عامل آن) و امثال آن.
۱0-5 شرکت متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره ‌شده در اپلیکشین وی سرویس را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات وی سرویس استفاده نماید.
۱0-6 وی سرویس کلیه اطلاعات فنی را که کاربران مشاهده میکنند ردیابی میکند تا به این ترتیب، قادر به تعیین محبوبیت خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات وی سرویس باشد. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
۱0-7 شرکت متعهد است کلیه تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را در همین صفحه به روز رسانی نماید.
۱0-8 وی سرویس متعهد میگردد پیش از توقف ارائه خدمات، کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری را پردازش و نهایی نماید. همچنین حق قطع ارائه کلیه و یا بخشی از خدمات بدون اطلاع قبلی، برای وی سرویس محفوظ است.
۱0-9 شرکت متعهد میگردد کلیهی نظرات و سوالاتی که با توجه به مفاد این قرارداد ثبت شده باشد را، فارق از بار مثبت و یا منفی آن، بررسی و منتشر نماید.
۱0-10 شرکت متعهد میگردد به مشکلات احتمالی اعلام شده توسط کاربران در خصوص سفارشات و پرداخت ها در اسرع وقت رسیدگی نموده و سعی بر رفع مشکلات مذکور نماید.
تبصره: اعلام مشکلات مذکور تنها توسط کاربر و با همان نام کاربری که سفارش صورت گرفته است، ممکن خواهد بود. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد استرداد با احراز هویت کاربر و تطابق آن با شماره حساب و یا کارت واریزی صورت خواهد پذیرفت.
‌۱0-11 هدف اصلی وی سرویس جلب رضایت مشتری است. لیکن در بعضی مواقع در راستای ارائه خدمات ممکن است به دلیل اتفاقات غیر مترقبه و خارج از اختیار وی سرویس، از جمله شرایط اضطراری و فورس ماژور، قطع سراسری شبکه‌های ارتباطی، قطع برق، بسته شدن مسیر و …. در ارائه خدمات اخلال ایجاد شده و یا سفارشات ثبت شده لغو گردد. در این حالت تمام تلاش وی سرویس به جایگزینی متخصص مربوطه با متخصصای مشابه خواهد بود. در غیر این صورت هزینه های پرداختی توسط مشتری تمام و کمال عودت خواهد شد.
۱0-12 وی سرویس حق عدم سرویس‌دهی به کاربران را برای خود محفوظ می دارد.
۱0-13 وی سرویس مختار است هر گونه محتوایی که کاربران به تارنما یا اپلیکیشنها ارسال می‌کنند را به هر نحو که صلاح می‌داند برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.

11- حل اختلاف

11-۱ مشتری و متخصص/شرکت گارانتی دهنده می پذیرند که در صورت بروز هرگونه مشکل در نهایت آرامش و به دور از هرگونه تشنج مشکل مربوطه را با صلح و سازش و از طریق مذاکره حل نمایند. در صورتی که رفع مشکل از این طریق امکان پذیر نبود هر یک از طرفین می توانند شکایت خود را به وی سرویس ابلاغ نماید. در این حالت وی سرویس با توجه به مستندات، نظر کارشناس و با در نظر گرفتن قوانین، رأی صادر می‌نماید.
تبصره: مشتری و متخصص می پذیرند رای وی سرویس در این خصوص نهایی بوده و برای طرفین الزام آور است.
11-۲ در صورت بروز اختلاف بین کاربران و وی سرویس، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به هیئت داوری اتاق اصناف مرکز ارجاع داده خواهد شد.
11-3 این مقررات بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربر و وی سرویس حاکم بوده و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی کاربر را در این خصوص بلا اعتبار می‌سازد.