وی سرویس مگ

شش6 گام ساده برای برخورد با مشتری ناراضی                          ( مشتریان عصبانی و دشوار )

شش6 گام ساده برای برخورد با مشتری ناراضی ( مشتریان عصبانی و دشوار )

شش6 گام ساده برای برخورد با مشتری ناراضی( مشتریان عصبانی و دشوار ) یکی از سخت ترین وظایف نمایندگان خدمات

7 برند شناخته شده لوازم خانگی آلمانی

7 برند شناخته شده لوازم خانگی آلمانی

 سابقه آلمان  در مهندسی کیفیت  شناخته شده است. به همین دلیل برخی از مارک های پیشرو در لوازم خانگی و

سازمان های خلاق چگونه اند؟

سازمان های خلاق چگونه اند؟

شش راه موثر برای پیشبرد نوآوری در سازمان خلاقیت و نوآوری کارکنان برای موفقیت هر کسب و کار ضروری است،

رضایت مشتری چیست؟

رضایت مشتری چیست؟

مشتری رضایتمند کیست؟  رضایت مشتری : اصطلاحی در علم بازاریابی می‌باشد و عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به

چگونه حرفه ای خدمات دهیم؟

چگونه حرفه ای خدمات دهیم؟

در بازار رقابتی این روزها که تنوع زیادی در محصولات و خدمات به چشم می خورد و تولید کنندگان و

دیفراست یا نوفراست

دیفراست یا نوفراست

جالب است بدانید یخچال ها از نظر تولید برفک، به دو دسته تقسیم می شوند: یخچال های دیفراست(با برفک) و

کشور “بهترین خدمات مشتریان”

کشور “بهترین خدمات مشتریان”

کشور دارنده عنوان "بهترین خدمات مشتریان" ، جایی نیست که فکر می کنید. به طور سنتی وقتی حرف از خدمات

اینوتکس 2019

اینوتکس 2019

وی سرویس در نمایشگاه اینوتکس اکو سیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف این روزها ؛ بحث نمایشگاه اینوتکس همه

نظرت رو برامون بنویس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *