در بازار رقابتی این روزها که تنوع زیادی در محصولات و خدمات به چشم می خورد و تولید کنندگان و وارد کنندگان لوازم خانگی از بی ثباتی بازار و عدم دریافت نتیجه مناسب از فعالیت شکایت دارند, بهترین استراتژی رقابتی استفاده از مدل های جدید خدمات مشتریان است, رقابت در عرصه خدمات دهی به مشتری , رقابتی بی انتهاست و اتفاقا هرچقدر این عرصه رقابتی شود, تجربه مشتریان در خرید و دریافت خدمات , تجربه های بهتری خواهد بود و البته که مرحله به مرحله و با دریافت یک خدمات مناسب , مشتریان و مصرف کنندگان نیز رفتاری متفاوت از خود نشان خواهند داد و خواستار خدماتی با کیفیت بالاتر هستند و این یعنی اینکه کیفیت خدمات دهی در شرکت ها باید باب میل مشتری و لحظه به لحظه و سرویس به سرویس بالاتر برود.

رقابتی سازنده و درخور شان مصرف کننده ایرانی, رقابتی که چرخ صنعت را بیش از پیش خواهند چرخاند و بر تمام واحد های سازمان از فروش گرفته تا مالی تاثیر گذار خواهد بود.

حال به این سوال پاسخ خواهم داد که چگونه حرفه ای خدمات دهیم؟ و خدمات حرفه ای , چگونه خدماتی است؟

واحد خدمات مشتریان در شرکت های بزرگ لوازم خانگی از زیر مجموعه های خدمات قبل از فروش – خدمات در حین فروش و خدمات پس از فروش تشکیل شده است, زمانی که مشتری از مجموعه ما انتظار دریافت خدمات حرفه ای دارد یعنی تمام فرآیندها از نقطه برقراری اولین تماس تا نقطه فروش و سپس مراحل حمل-تحویل-نصب-گارانتی و … باید حرفه ای انجام شود و پرسنل همه این بخش ها باید به انجام کار به بهترین شکل ممکن در جایگاه خود بیاندیشند

در حال حاضر و در عصر تکنولوژی اطلاعات, استفاده از بستر های آنلاین در ارائه خدمات می تواند یکی از مضامین خدمات حرفه ای باشد

عشق اندود کردن فرآیندهای جاری نیز از دیگر مضامین این مفهوم بسیار گسترده در سازمان است

  • Share:

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز جهت استفاده: <a href=""> <abbr> <acronym> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Send a Message